onsdag 20 juli 2011

Tjejträff!

Ikväll firade vi att Johanna och Jonas fått en liten flicka! Stort grattis till den nya familjemedlemmen! :-) Firandet bestod av en glassmarängtårta med bär och den såg ut enligt följande:


Det här receptet tog jag av svärmor som i sin tur hade hittat det här! Tårtan är jätte frisk och god och passade perfekt en sommarkväll som denna. Det som också är bra med den är att man kan laga den flera dagar i förväg och på så sätt slippa stressen när gästerna är på väg! 

Jag har även gjort ett nytt förbättrat försök med macarons samt minibiskvier idag, men dom skriver jag mer om i morrn!

Trevlig kväll! På återhörande!

4 kommentarer:

  1. Ser ju farligt god ut!! Kul med bakblogg :)

    SvaraRadera
  2. MUMS!! Denna skulle jag vilja hugga tänderna i =) sommarfräscht! Kramen!

    SvaraRadera
  3. Den var lika underbart god som den ser ut, tack - kommer gärna igen! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Tack ska ni ha tjejer! Jag bjuder gärna på fika närsomhelst! Kram kram

    SvaraRadera